بازدید 471930

فوری | رئیس جمهور شهید شد / روایت عجیب از اظهارات آل هاشم بعد از سانحه هوایی / نخستین واکنش رهبر انقلاب به سانحه بالگرد رئیسی / رصد محل سانحه بالگرد رئیس جمهور با دوربین دید در شب

هلی کوپتر رئیس جمهور در اطراف ورزقان دچار سانحه شده و تیم‌های واکنش سریع در تلاش برای یافتن هلی کوپتر حامل رئیس جمهور و همراهانش هستند. آیت‌الله رئیسی، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بوده اند.
کد خبر: ۱۲۳۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵ 19 May 2024

به گزارش تابناک، بالگرد حامل رئیس جمهور به دلیل مه‌آلود بودن هوا دچار سانحه شده و از صفحه رادار محو شده است. تلاش تیم‌های امدادی برای رسیدن به محل سانحه ادامه دارد. به گفته رئیس هلال احمر چهل تیم واکنش سریع در حال حرکت به سمت آخرین نقطه ثبت شده از هلی کوپتر هستند.

آیت‌الله رئیسی، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بوده اند.

زیرنویس شبکه خبر: تاکنون شواهدی از زنده بودن افراد مشاهده نمی شود
۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۶:۳۷

شبکه خبر این خبر را زیر نویس کرد: تاکنون شواهدی از زنده بودن افراد مشاهده نمی شود

غیررسمی: بالگرد رئیس جمهور پیدا شد
۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۵:۳۹

هم اکنون نیروهای امدادی و نظامی به سمت محل بالگرد در حرکت هستند. فاصله زیادی تا نقطه مذکور وجود ندارد.

اعزام ۷۳ تیم امدادی به طویل؛ محل احتمالی سقوط بالگرد
۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۴:۵۰

ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر در اطلاعیه‌ شماره 5، آخرین اقدامات جست‌وجو در سانحه بالگرد رئیس جمهوری را اعلام کرد.
این اطلاعیه به شرح زیر است:
1. با توجه به شناسایی 2 نقطه حرارتی توسط پهپاد ترکیه‌ای در روستای طویل، تیم‌های امدادی هلال‌احمر به سمت محل احتمالی فرود بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهانش در حرکت هستند.

2. در حال حاضر تعداد 73 تیم امدادی، در منطقه جست‌وجوی بالگرد حادثه‌دیده در روستای طویل حضور دارند که از این تعداد، 23 تیم‌ آنست هلال‌احمر (سگ‌های زنده‌یاب) هستند که به همراه تجهیزات پیشرفته و تخصصی از تهران و استان‌های مجاور به منطقه وقوع حادثه اعزام شده‌اند.

3.شرایط جوی منطقه، مه‌گرفته و بارانی بوده و عملیات جست‌وجو با وجود شرایط سخت و کاهش دید در منطقه و همچنین مخاطرات محیطی از سوی تیم‌های امدادی ادامه یافته است.

4. اخبار تکمیلی در اطلاعیه‌های بعدی اعلام می‌شود.

بالگرد رئیسی شناسایی شد
۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۴:۳۲

هواپیمای بدون سرنشین ترکیه منبع گرمایی را شناسایی کرد که گمان می رود لاشه بالگرد حامل رئیس جمهور ایران باشد.

تعداد بازدید : 2384
مختصات دقیق محل سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور مشخص شد
۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۴:۳۰

براساس اعلام منابع میدانی، مختصات دقیق موقعیت جغرافیایی بالگرد سانحه دیده حامل رئیس‌جمهور با پایش هوایی منطقه مشخص شد.

تعداد بازدید : 2382

تیم‌های عملیاتی و امدادی هم‌اکنون در مسیر عزیمت به نقطه تایید شده سانحه به نام «طویل» هستند.

این خبر هنوز از سوی منابع رسمی تایید نشده است.

در عین حال پهپاد آکینجی ترکیه یک نقطه حرارتی که احتمالا متعلق به محل سقوط بالگرد است را تشخیص داده و اطلاعات مربوطه را برای مقامات ایران ارسال کرده است.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» در مسیر افتتاح «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود ظهر روز گذشته (یکشنبه -۳۰ اردیبهشت) دچار سانحه شد.

نیروهای امدادی از همان ساعات اولیه در منطقه حاضر شده و تا لحظه انتشار خبر مشغول تفحص هست

رئیس هلال احمر: درحال اعزام به مکانی هستیم که نیروهای امدادی اعلام کردند بوی سوخت حس کردند
۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۳:۰۶

رییس جمعیت هلال احمر گفت: درحال اعزام به مکانی هستیم که نیروهای امدادی اعلام کردند بوی سوخت حس کردند.

پیرحسین کولیوند رئیس هلال احمر در ویدیویی که از وی منتشر شده، گفت: درحال اعزام به مکانی هستیم که نیروهای امدادی اعلام کردند بوی سوخت را حس کردند. همان‌جایی که بوی سوخت حس شده با مکانی که اعلام شده است یکی است.

رصد محل سانحه بالگرد رئیس جمهور با دوربین دید در شب
۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۲:۲۶

از ساعاتی پیش یک فروند هواپیمای مجهز به دوربین دید در شب نقاط مختلفی که احتمال می رود بالگرد سانحه دیده حامل رئیس جمهور در آن مناطق باشد را تحت رصد قرار داده است.

این هواپیمای بدون سرنشین که ساعاتی است بخش های مختلفی که احتمال می رود بالگرد حامل رئیس جمهور در آن دچار سانحه شده باشد را بوسیله دوربین دید در شب مورد رصد قرار داده است.

تصاویر رصد منطقه توسط دوربین این هواپیما در بخش های مختلف خبری تلویزیون های مختلف به صورت آنلاین در حال پخش شدن است. همچنین چند ده هزار نفر از طریق پلتفرم های ردیاب پرواز در حال رصد حرکت این هواپیما هستند.

تعداد بازدید : 2383
جلسه ویژه پوتین برای پیگیری سانحه بالگرد رئیسی
۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۱:۵۲

سفیر کشورمان نزد فدراسیون روسیه جزئیات نشست عالی با حضور رییس جمهور روسیه را تشریح کرد.

کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه نوشت: آقای پوتین رئیس‌جمهوری روسیه با وجود تعطیلی روز یکشنبه در این کشور، ساعت ۲۲ شامگاه یکشنبه جلسه‌ای با حضور مسئولان ارشد حوزه‌های دفاعی و امنیتی این کشور برگزار کرد که بنا به دعوت صورت گرفته، اینجانب به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در این جلسه حضور داشتم.

وی ادامه داد: در این جلسه که با حضور رئیس‌جمهوری روسیه برگزار شد، آندری بلوسف وزیر دفاع، سرگئی شویگو دبیر شورای امنیت ملی، ارتشبد والری گراسیموف رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح، الکساندر کورنکوف وزیر شرایط اضطراری، ایگور لویتین دستیار ویژه رئیس‌جمهوری و یکی از مسئولان ارشد سازمان امنیت فدرال این کشور نیز حضور داشتند.

وی افزود: در این جلسه ابتدا آقای پوتین خطاب به من گفت که ما از وقوع حادثه برای بالگرد رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، بسیار ناراحت شدیم و هر کاری که برای کمک لازم باشد را انجام می‌دهیم.

جلالی گفت: پوتین در این جلسه گفت که ما در این زمینه خیلی نگران و ناراحت هستیم. حتماً پیام من را به رهبر معظم انقلاب منتقل کنید که هر کاری لازم باشد ما آمادگی داریم انجام دهیم.

وی افزود: رئیس‌جمهوری روسیه در این جلسه اعلام کرد که این کشور ۲ فروند هواپیما را برای پرواز آماده کرده است که با ۵۰ نفر از بهترین نیروهای ما با تجهیزات کامل و کوهنوردان آموزش دیده وارد منطقه وقوع حادثه شوند. در این جلسه اعلام شد که این دو هواپیمای که حامل بالگرد هم هستند، آماده پرواز هستند.

دعای سلامتی برای رئیس‌جمهور و همراهان در شهرهای مختلف کشور
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۳:۱۰

مردم شهرهای مختلف در پی سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور با تجمع در مساجد و حسینه‌ها برای سلامتی ایشان و همراهانشان دست به دعا شدند. 

تعداد بازدید : 3665
محل دقیق سانحه بالگرد رئیسی شناسایی شد
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۲:۴۰

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی : دقایقی قبل سیگنالی ‌از بالگرد و ‌تلفن همراه یکی از خدمه در محل سانحه دریافت شد.هم‌اکنون با تمام نیروهای نظامی ‌در حال عزیمت به منطقه مدنظر‌ هستیم و امیدوارم خبرهای خوبی به مردم بدهیم.۳۰ درصد نیروهای نظامی در منطقه حضور دارند و بیش از این دیگر گنجایش حضور نیرو نیست.

اتحادیه اروپا یک سامانه را برای یافتن رئیسی فعال کرد
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۲:۳۵

رئیس مدیریت بحران اتحادیه اروپا اعلام کرد: خدمات نقشه برداری ماهواره‌ای برای پیدا کردن رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران فعال شد.

اطلاعیه هلال احمر درباره خبر پیدا شدن بالگرد رئیسی
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۱:۵۰

هلال احمر : اخبار منتشر شده درباره پیدا شدن بالگرد رئیسی و همراهان صحت ندارد.تلاش ها برای پیدا کردن بالگرد سانحه دیده تا کنون به نتیجه نرسیده است

خبر مهم درباره تماس با دو سرنشین بالگرد رئیسی
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۱:۱۹

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به اقدامات انجام شده در یافتن بالگرد رئیس‌جمهور، گفت: با دو نفر از همراهان رئیس‌جمهور در چند نوبت ارتباط برقرار کرده‌ایم و به نظر می‌رسد که حادثه سختی نبوده است.

«محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس‌جمهور در تشریح حادثه بالگرد رئیس‌جمهور و هیات همراه، گفت: امروز از ساعت ۸ صبح رئیس جمهور در آذربایجان شرقی برای افتتاح سد قیز قلعه‌سی حضور داشت و با توجه به حضور رئیس جمهور آذربایجان برنامه‌ها تا ساعت ۱۳ به طول انجامید. آیت‌الله رئیسی پس از افتتاح سد، عازم تبریز شدند که متاسفانه بالگرد حامل وی، وزیر امور خارجه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.

منصوری با اشاره به اینکه سه هلی کوپتر در این مسیر بوده‌اند، گفت: ارتباط بالگرد حامل رئیس جمهور با دو هلی کوپتر دیگر قطع می‌شود. با یکی از سرنشینان هلی کوپتر و کادر پرواز ارتباط برقرار شده که نشان می‍‌دهد سانحه سختی نبوده است. بلافاصله مجموعه‌های امدادی هلال احمر فراجا، ارتش و سپاه در محل حاضر شده و تقسیم کار صورت می‌گیرد.

وی افزود: در وزارت ارتباطات و سایر دستگاه‌های امنیتی محدوده حادثه تا شعاع ۲ کیلومتر مشخص شده است. به دلیل شرایط آب و هوایی، متاسفانه کار به کندی پیش می‌رود و دسترسی به منطقه مشکل است؛ از طرفی دیگر برودت هوا و بارندگی هم کار را مشکل کرده است. امیدواریم شاهد خبرهای خوبی باشیم.

منصوری از همه مردم ایران خواست که در شب میلاد امام رضا برای خادم الرضا آیت الله رئیسی دعا کنند و افزود: در این حوادث اخبار ضد و نقیض زیاد منتشر می شود و از مبادی رسمی اخبار را دنبال کنید تا در کمال آرامش کار جستجو و نجات را پیگیری کنیم. وی گفت: بیشترین کمک در حال حاضر دعا و نذر و نیاز و توسل است و عنایت امام رضا شامل حال رئیس جمههور و هیأت همراه شود.

حضور کلاه سبزهای نوهد و تیپ صابرین در عملیات تجسس بالگرد رئیسی
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۱:۱۰

تیپ ۶۵ نیروهای ویژه هوابرد یا تیپ ۶۵ نوهد معروف به کلاه‌سبزهای ارتش ایران یکی از ۹ یگان تکاور نیروی زمینی ایران و زبده‌ترین نیروی ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی حادثه بالگرد رئیس دولت سیزدهم وارد عمل شدند.

همچنین تیپ نیروهای ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه برای کمک به جست‌وجوی بالگرد رئیس‌جمهور عازم منطقه آذربایجان شرقی شد.

فوری | نخستین واکنش رهبر انقلاب به سانحه بالگرد رئیسی | چهار تیم امداد به محل بالگرد رئیسی نزدیک شدند / رئیسی و این افراد در بالگرد بوده اند / حضور کلاه سبزهای نوهد در عملیات تجسس بالگرد رئیسی

اعلام خبر قطعی درباره حادثه هلی کوپتر در سه ساعت آینده
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۴۳

ارتباط صدا و سیما با محل حادثه نشان می دهد تا ۲ یا ۳ ساعت آینده به خبر قطعی در خصوص حادثه بالگرد رئیس دولت سیزدهم می رسیم.

تعداد بازدید : 26789
واکنش رهبر انقلاب به سانحه بالگرد رئیسی
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۴۲

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب در دیدار جمعی از خانواده‌های سپاهیان پاسدار که به مناسبت شب میلاد امام رضا(ع) برگزار شد، با ابراز تاثر از حادثه نگران کننده عصر امروز برای رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان گفتند: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم و مغتنم و همراهان ایشان را به آغوش ملت برگرداند. همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند. ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.

تعداد بازدید : 6266
قرائت دعای توسل برای سلامتی رئیس‌جمهور و همراهانش در حرم حضرت ابوالفضل(ع)
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۹

دعای توسل برای سلامتی رئیس‌جمهور و همراهانش در حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس(ع) در کربلای معلی بعد از نماز مغرب و عشا قرائت شد.

روایت مجری صداوسیما از جستجو در قلب تاریکی
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۱۲

خبرنگار صداوسیما اعلام کرد: جستجو ادامه دارد اما هوا تاریک شده و باران نیز می‌بارد بارندگی باعث شده جاده‌های منتهی به محل احتمالی حادثه گل‌آلود و صعب‌العبور شود. امکان رفتن به محل احتمالی حادثه با خودرو نیست.

تعداد بازدید : 26789
سپاه تمام توان انسانی خود را به میدان آورده تا جستجو به زودی به نتیجه برسد
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۱۱

سردار عباسقلی‌زاده فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور گفت: سپاه عاشورا تمام توان انسانی و تجهیزاتی خود را به میدان آورده است تا ان‌ شاءالله عملیات جستجوی هلی کوپتر حامل رئیس جمهور بزودی به نتیجه برسد. در حال حاضر جستجوی برای پیداکردن هلی کوپتر حامل رییس جمهور توسط بسیجیان عزیز و گروه‌های امدادی ادامه دارد.

وی که در منطقه ورزقان حضور دارد و راساً عملیات جستجو را هدایت و راهبری می‌کند، افزود: گردان‌های امام علی، امام حسین و بسیجیان حوزه‌های شهری و روستایی از ۴ شهرستان ورزقان، اهر، تبریز و جلفا به منطقه اعزام شده‌اند.

چهار تیم امداد به محل بالگرد رئیسی نزدیک شدند
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۵

 رئیس اتاق عملیات هلال احمر: چهار تیم به آن مختصات نزدیک شدند که محل وقوع حادثه است.

بازتاب خبر سانحه برای هلیکوپتر رئیسی در رسانه‌های بین‌المللی
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۳

خبرهای فوری شبکه‌های خبری بین‌المللی را درباره سانحه سقوط هلی‌کوپتر رئیسی را می‌بینید.

تعداد بازدید : 10361
دستور سرلشکر باقری برای بسیج امکانات نیروهای مسلح
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۱

 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: از همۀ امکانات، تجهیزات و ظرفیت‌های ارتش، سپاه و فرماندهی انتظامی برای امدادرسانی و جست‌وجوی بالگرد رئیس‌جمهور و همراهان استفاده شود.
نیروهای مسلح از همان ساعات اولیه در منطقه حضور یافته و مشغول تفحص هستند.

گروه‌های امدادی تا نیم ساعت دیگر به محل حادثه می‌رسند
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۵۷

حمید منجم، رئیس جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: نیروهای مسلح به کمک آمدند و سه واحد پهپادی در منطقه وجود دارد اما به دلایل شرایط جوی امکان عملیات نیست. گروه‌های امدادی و جستجو تا نیم ساعت دیگر به منطقه (محل مختصات بالگرد حامل رئیس جمهور) می‌رسند.

تعداد بازدید : 10665
قرائت دعای توسل برای سلامتی رئیس‌جمهور و همراهان در حرم شاهچراغ(ع)
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۵۴

جمعی از مردم شیراز در پی سانحه بالگرد رئیس‌جمهور و همراهانش در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) گرد هم آمدند و برای سلامتی آنان دعا توسل قرائت کردند.

تعداد بازدید : 10716

 

 

حضور تیم‌های مرزبانی در محدوده وقوع حادثه
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۴۸

سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا درباره حضور مرزبانان در محل وقوع حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهانش اظهارکرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه برای بالگرد حامل ریاست محترم جمهور  تیم های مرزبانی نیز به حالت آماده‌باش درآمده و به همراه دیگر عوامل انتظامی از فرماندهی انتظامی استان و همچنین فراجا در عملیات جستجو مشارکت دارند. تیم های مرزبانی در نوار مرزی نیز استقرار دارند و همچون همیشه به حراست از مرزهای کشور می‌پردازند. جستجوها همچنان در کنار دیگر امدادگران ادامه دارد و تاکنون نشانه و آثاری یافت نشده است.

تصاویر تیم جستجو نزدیک محل حادثه هلی کوپتر رئیسی
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۴۱

 تصاویری از نزدیک شدن تیم جستجو به محل حادثه هلی کوپتر رئیسی را می‌بینید. 

تعداد بازدید : 10949

 

شورای عالی امنیت ملی جلسه اضطراری نداشته است
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۴۱

یک منبع آگاه خبر داد شورای عالی امنیت ملی جلسه‌ای در خصوص وقوع سانحه برای بالگرد حامل «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و همراهانش برگزار نکرده و شایعات منتشر شده در فضای مجازی در ارتباط با تشکیل جلسه اضطراری از سوی این شورا نادرست است.

وزیر بهداشت: امکان جستجو در محل حادثه بالگرد رئیس جمهور دشوار است
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۷

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در خصوص آخرین اقدامات برای جست و جو در محل حادثه بالگرد رییس جمهور، اظهارکرد: همه نیروهای امدادی درحال جست و جو هستند، اما منطقه به شدت مه آلود بوده و امکان جست و جو دشوار است. کلیه امکانات درمانی اعم از آمبولانس، پزشک، متخصص طب اورژانس و سایر تجهیزات درمانی در محل مستقر شده تا به محض پیدا شدن بالگرد آسیب دیدگان، اقدامات لازم انجام شود.

برگزاری مراسم دعا برای سلامتی رئیسی در حرم امام رضا
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۴۸

شبکه خبر تصاویری از برگزاری دعای توسل برای سلامتی رئیس جمهور پخش کرد.

ایسنا: منابع خبری از شهادت برخی همراهان رئیس جمهور خبر می دهند
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۲۰

خبرگزاری ایسنا: برخی اخبار تایید نشده حکایت از این دارد که ساعتی هلی‌کوپتر حامل رییس جمهور در رادار نبوده است.از محل و چگونگی سقوط خبری نیست، با توجه به تماس های نصفه نیمه برقرار شده، زخمی بودن بعضی از همراهان قطعی است، اما از اینکه آیا کسی شهید شده است یا خیر اطلاعی در دسترس نیست.
برخی منابع غیر رسمی از شهادت برخی همراهان رئیس جمهور خبر می دهند، اما منابع رسمی تاکنون هیچ اظهار نظر مشخصی در این مورد نداشته اند و چنین اخباری تا ساعت ١۶:۵٠ دقیقه تایید نمی‌شود.

فارس : دید افقی کمتر از 5 متر است
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۱۷

گروه‌های امدادی و جست‌وجوگر درحال تلاش برای یافتن هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور هستند.

خبرنگار فارس که همراه یکی از این گروه‌هاست مشاهدات خود را این‌گونه روایت می‌کند:
جستجو تیم‌های امدادی در حوالی معدن مس سنگون ادامه دارد.
مه در منطقه بسیار شدید و غلیظ است و دید افقی کمتر از 5 متر است.
باران نیز در منطقه در حال باریدن است.
منطقۀ مورد جست‌وجو کوهستانی و جنگلی است و همین مسئله سرعت عملیات جست‌وجو را کند کرده است.

وزیر کشور : فعلا اطلاعی نداریم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۵

احمد وحیدی وزیر کشور: گروه های مختلف امدادی به طرف منطقه در حرکت هستند ولی به دلیل نامناسب بودن هوا ممکن است زمان ببرد، کارها در دست کنترل است.

شرایط سخت اب و هوایی مانع فعالیت امدادگران است
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۵۵

زیرنویس شبکه خبر: شرایط سخت آب و هوایی و مه سنگین تلاش گروه‌های امدادی را با سختی روبه‌رو کرده است

ارتباط تلفنی میسر نیست
۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۴۲

برخی افراد توانسته اند بعد از وقوع حادثه لحظاتی با آیت الله آل هاشم صحبت کنند اما در حال حاضر تلفن ها در دسترس نیست

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی